PROJEKT “TJEDAN CJELOŽIVOTNOG UČENJA”

Ciljevi aktivnosti je da se kroz projekta Unescov projekt cjeloživotnog učenja kojim se u suradnji s ustanovama građanima omogućava tjedan cjeloživotnog učenja s mogučnošću besplatnog prisustvovanja mnogim radionicama, tečajevima, predavanjima i sl.

Nositelji projekta su nastavnice Ana Krelja i Sanja Benazić – Kliba

Način realizacije projekta su kroz predavanja i radionice s ciljem edukacija svih posjetitelja o temeljnim obilježjima zdravstvenih zanimanja

Vrijeme provođenja projekta 30.9.2019. do 3.10.2019.

 

PROJEKT “MALI I VELIKI KREATIVCI”

Ciljevi projekta je usmjeren na inkluziju učenika usmjerenja fizioterapeutski tehničar / tehničarka za rad s osobama s psihofizičkim poteškoćama u razvoju. Projekt koji ima održivost već 7 godina

Nositelji projekta je nastavnica Ana Krelja. Suradnički projekt s Udrugom roditelja osoba s psihofizičkim smetnjama u razvoju koja je nositelj projekta.

Način realizacije projekta zajedničke radionice s ciljem edukacija svih dionika o važnosti inkluzije osoba s psihofizičkim poteškoćama u sve društvene aspekte

Vrijeme provođenja projekta je tijekom školske godine 2019./ 2020.

 

PROJEKT “I JA ŽELIM ZNATI ŠTO I TI”

Temeljne aktivnosti projekta su timske radionice učenika i osoba s poteškoćama u razvoju nakon kojih slijedi fokus grupa kroz koju se analizira usvojeni sadržaj. Aktivnosti jednog djela projekta su usmjerene za uvježbavanje profesionalne komunikacije između zdravstvenog djelatnika i osobe s psihofizičkim poteškoćama. Projekt koji ima održivost već 5 godina.

Nositelji projekta nastavnica Ana Krelja, to je također i suradnički projekt s Udrugom roditelja osoba s psihofizičkim smetnjama u razvoju koja je nositelj projekta. Sve partnerske aktivnosti koje se provode s u suradnji s Medicinskom školom Pula vodi nastavnica Ana Krelja. Učenici koji sudjeluju u projektu su učenici 1. razreda usmjerenja fizioterapeutski tehničar/ tehničarka

Način realizacije projekta zajedničke radionice s ciljem edukacija svih dionika o važnosti inkluzije osoba s psihofizičkim poteškoćama u sve društvene aspekte te naglasak da su i osobe s poteškoćama itekako sposobne podučiti naše učenike određenim znanjima.

Vrijeme provođenja projekta je tijekom školske godine 2019./ 2020.

 

PROJEKT “ZDRUŽENA ATLETIKA”

Ciljevi projekta je razbijanje predrasuda prema osobama sa invaliditetom, poticanje na međusobnu suradnju razvijajući strukovne vještine.

Nositelji projekta nastavnica Danijela Panić i učenici četvrtog razreda

Način realizacije projekta kroz sportske aktivnosti koje se odvijaju na Uljanikovom stadionu pod organizacijom Škole za odgoj i obrazovanje Pula. Učenici imaju podijeljene zadatke koje tijekom aktivnosti realiziraju tako da zajedno sa učenicima sa poteškoćama izvode sportske aktivnosti ili sudjeluju u sudačkom praćenju istih.

Vrijeme provođenja projekta je tijekom školske godine 2019./ 2020.

 

PROJEKT “VOLONTIRANJE UČENIKA U UDRUZI CEREBRALNE PARALIZE ISTARSKE ŽUPANIJE (UCPIŽ)”

Ishodi i namjena projekta su da učenici nauče o karakteristikama volontiranja, potrebitosti da se dobrovoljnim radom uključe u razvoj lokalne zajednice, usvajati će znanja i vještine potrebne u radu s invalidnim osobama te će tijekom volontiranja osobno se i profesionalno razvijati i usavršavati.

Nositelji i sudionici aktivnosti, programa i/ili projekta nositelji aktivnosti su UCPIŽ; voditelji likovne, literarne radionice, Ljetnog kampa u Medulinu i Ljetnog kampa na Mornaru, a iz Medicinske škole Pula pedagoginja s učenicima trećih i četvrtih razreda.

Način realizacije projekta da učenici  sudjeluju u radu i realizaciji aktivnosti Udruge na način da će kao asistenti pomoći korisnicima Udruge, djeci i mladima s cerebralnom paralizom u izradi zadanih aktivnosti; izrada likovnih i literarnih radova te pomoć u boravku u kampovima u Medulinu i na Mornaru.

Aktivnosti će se održavati u prostorima Udruge, Kreativnom centru „Rojc“ u Puli, u autokampu „Medulin“ i rekreacijskom centru „Mornar“.

 

MEĐUNARODNI PROJEKT „ŠAFRAN

Ciljevi projekta su učenje o važnosti tolerancije i poštovanja vjerskih nacionalnih, rasnih, kulturološki razlika; učenici će se upoznati s uzrocima i posljedicama Holokausta, odnosno pokušajima da se u 2. svjetskom ratu jedan narod, njihova vjera i kultura potpuno zatre; učenike osvješćivati o opasnim posljedicama diskriminacije, predrasuda i nesnošljivosti prema drugima i drugačijima.

Projekt je nastao na poticaj Europske unije, pod programom „Europe for citizen“ u suradnji s Irskim Ministarstvom integracija i Holocaust Education Trust Irland i Spomen područje Jasenovac. U projektu sudjeluju učenici od 11 do 18 godina iz škola diljem svijeta.

Projekt je zamišljen kao cjelogodišnja aktivnost zainteresiranih učenika (prijava učenika tijekom rujna mjeseca) te razmjena iskustava s ostalim učenicima diljem svijet.

 

PROJEKT “SEMEP”

Ciljevi projekta su razvijanje ekološke svijesti učenika, poticanje učenika na istraživački i terenski rad te korištenje prikupljenih informacija za donošenje ispravnih zaključaka. Upoznati učenike s raznolikošću života u prirodnim i umjetno stvorenim barama u južnoj Istri. Potaknuti učenike da na temelju dobivenih rezultata pokušaju objasniti razliku između životne zajednice prirodne i umjetne bare.

Nositelji i sudionici projekta je aktiv prirodoslovne i medicinske grupe predmeta, prof. geografije Tina Bužleta, prof. kemije Antonija Lazar.

 

PROJEKT „SUSRETU PRIJATELJSTVA“

Volontiranje na „Susretu prijateljstva“ pod vodstvom Centar za rehabilitaciju i radnu terapiju te Udruge roditelja osoba s posebnim potrebama

Cilj projekta je senzibilizacija učenika za rad s osobama s posebnim potrebama te za volonterski rad. Učenici 3.c razreda provode kroz svoj volonterski rad organizaciju i provedbu svrha aktivnosti na kreativnom danu Susreta prijateljstva. Učenici su temeljem prošlogodišnjih volonterskih aktivnosti i radionica u istoimenom centru pozvani na dane centra kako bi ponovno predstavili kineziterapijske i kreativne radionice te pomogli u realizaciji istog.

Nositelji projekta je Dnevni centar za radnu terapiju i rehabilitaciju, a kao sudionici osim učenika naše škole na sudjelovanje su pozvane i sve udruge invalida na području RH, Slovenije i Bosne i Hercegovine.

 

PROJEKT “SAMOVREDNOVANJE ŠKOLE”

Ciljevi i namjena projekta je vrednovanje škole kroz šest prioritetnih područja kao što su planiranje i programiranje rada, poučavanje i podrška učenju, postignuća učenika i ishodi učenja. Suradnja unutar ustanove za strukovno obrazovanje – suradnja s ostalim dionicima – promicanje ustanove

Nositelji i sudionici projekta su svi učenici i nastavnici škole, vanjski dionici

Način realizacije projekta je da se na stručnim vijećima nastavnici pripremaju plan unapređenja razvoja škole koji vrednuju svi dionici kroz ankete, a povjerenstvo za kvalitetu ih objedinjuje i izrađuje swot analizu.

 

PROJEKT “OPAŽANJE”

Ishodi projekta je kolegijalno opažanje nastave oblik je međusobne podrške nastavnika koji se pokazuje djelotvornim za unapređivanje kvalitete nastavnog procesa.

Ovaj pristup potiče profesionalni razvoj tako što nastavnicima omogućuje razmjenu neposrednih iskustava, raspravljanje o kvaliteti nastave, razvijanje stava poticajne konstruktivne kritičnosti, preispitivanje vlastitoga rada, isprobavanje novih i učinkovitijih nastavnih metoda i načina rada s učenicima.

Nositelji i sudionici projekta su svi nastavnici, strukovni nastavnici i strukovni učitelji uključeni i organizirani, prema srodnim nastavnim sadržajima, u stručna vijeća škole.

 

PROJEKT „NE BACAJMO BRAŠNO“

Ciljevi i namjena projekta je edukacija učenika o potrebi uključivanja u razne oblike pomoći potrebitim, a siromašnim građanima grada Pule, senzibilizacija učenika na sugrađane koji su korisnici socijalne pomoći odnosno pomoći Gradskog društva Crvenog križa, razvoj timskog i dogovornog rada između učenika, nastavnika i radnika GDCK-a.

Nositelji i sudionici projekta su pedagoginja Ljiljana Rotar, razrednice završnih razreda Danijela Panić i Sanja Sobol.

 

PROJEKT “MEMOAIDS”

Mladi uče mlade o AIDS-u, ciljevi projekta su povećati znanje o HIV/AIDS među adolescentima, razvijati vještine – komunikacijske vještine, asertivnosti, odbijanja pritiska, pregovaranja, zaštitnog ponašanja, primjene prezervativa, promicati sigurnije i protektivno ponašanje među adolescentima.

Nositelji projekta je nastavnik dr. Gordana Rocek-Čerina i grupa učenika trećih razreda

Način realizacije projekta je kroz predavanja i radionice – informiranje i edukacija učenika kroz razgovor, rasprave, igranje uloga, igre, primjenu kartica, analizu situacije, vježbanje i sl.

 

PROJEKT “ZAVIČAJNA NASTAVA”

ŽIVOT GLADIJATORA

Projekt je zamišljen kao zajednička aktivnost učenika prvih i drugih razreda i nastavnika latinskog jezika i biologije Medicinske škole Pula koja će se provoditi u suradnji s brojnim institucijama i udrugama Pule tijekom nastavne godine. Kroz stručna predavanja, vođena i samostalna istraživanja, demonstracije i prezentacije, razgledavanja, učenici će shvatiti koliko je važno poznavati povijest grada u kojem se školuju točnije upoznati se s nekadašnjim žiteljima svog grada , a to su bili gladijatori. Spoznat će brojne mogućnosti koje ovaj projekt pruža u kulturološkom, prirodoslovnom, zdravstvenom i turističkom smislu. Projekt je osmišljen na način da učenici svoja novostečena znanja dalje razvijaju i koriste u profesionalnom smislu te prenose i promoviraju povijest grada Pule. Svrha je ovoga programa educirati učenike o bogatoj prošlosti, prirodnom bogatstvu i potencijalu koji pruža grad Pula te osvijestiti važnost njegova očuvanja i održivog razvoja kako bi se i u budućnosti mogla proučavati kulturna baština grada koja će i dalje služiti lokalnoj zajednici.

Cilj projekta je usvajanje i primjena znanja stečena u razredu, školi i lokalnoj zajednici, zavičajnom krajoliku koji time postaje svakodnevni kontekst učenja i djelovanja.

 

PROJEKT “SAVJETOVANJE UČENIKA PUTEM INTERNETA”

Ishodi projekta je razvijanje mehanizme odgovornog ponašanja i primjerenog reagiranja u određenim životnim situacijama koje zahtijevaju dodatnu stručnu pomoć. Razvijanje spoznaje o potrebitosti uključivanja stručnjaka u rješavanje određene razvojne problematike, pri čemu bi učenici naučili znati prepoznati njezin oblik- vrstu, stupanj složenosti, način rješavanja i osobe koje im u tome mogu pomoći.

Namjena projekta da se putem školske službene internetske stranice koje koristimo za realizaciju Projekta. Kreiran je link „On-line savjeti“ kojim učenici i roditelji postavljaju pitanja stručnjacima od kojih žele savjet ili uputu o daljnjem postupanju.

 

Utjecaj magarećeg mlijeka na zdravlje
Briga o zdravlju